Młody Sheldon

Młody Sheldon

Sep. 25, 2017
Twoja ocena: 0
8 1 vote

Creator

Obsada

Iain Armitage isSheldon Cooper
Sheldon Cooper
Zoe Perry isMary Cooper
Mary Cooper
Lance Barber isGeorge Cooper Sr.
George Cooper Sr.
Montana Jordan isGeorge Cooper Jr.
George Cooper Jr.
Raegan Revord isMissy Cooper
Missy Cooper
Jim Parsons isOlder Sheldon Cooper (voice)
Older Sheldon Cooper (voice)
Melissa Tang isMs. Fenley
Ms. Fenley
Rex Linn isPrincipal Petersen
Principal Petersen
Brian Stepanek isMr. Givens
Mr. Givens

Trailer


Kliknij w "Odcinki", aby oglądać serial Młody Sheldon online!


Opis

Dzieciństwo Sheldona Coopera – geniusza znanego z serialu „Teoria wielkiego podrywu”.

Oryginalny tytuł Young Sheldon
Pierwsza premiera Sep. 25, 2017
Ostatnia premiera Apr. 05, 2018
Sezony 1
Odcinki 17
Status Returning Series

Sezony i odcinki

1 Sezon 1 Sep. 25, 2017

Podobne tytuły

Egzorcysta
Nurse Jackie
Californication
Dr House
Get Shorty
Dziewczyny nad wyraz
‚Allo ‚Allo!
Patrick Melrose
The Orville
The Mick
The End of the F***ing World
House of Lies

(17) comments

  • drrd Odpowiedz

    Nuta z konca?

  • SirWiliam Odpowiedz

    Nawet dobry film, ale dupy nie urywa. Nie wiem czym wy dziecziaczki sie podniecacie

  • PrzewoII Odpowiedz

    Jak zrobiłeś, że Ci tego filmu jeszcze nie zdjęli? Dzięki za upload

  • Olej663 Odpowiedz

    polecam!!

  • BarbaPapa Odpowiedz

    slaby jak dla mnie ;p

  • BlackWolfe Odpowiedz

    milo spedzilem czas 🙂

  • zatoki Odpowiedz

    jak dla mnie showmax super opcja

  • xPASNIKx Odpowiedz

    showmax > netflix

  • FatuN Odpowiedz

    fajnie darmowo sie oglada ;p

  • xXMichasXx Odpowiedz

    gr8!!!!

  • WiewiurBK Odpowiedz

    a dla mnie byl szal 😀

  • Mimmi Odpowiedz

    nie zawiodlem sie na showmaxie 🙂

  • WilkuRF Odpowiedz

    przerzucam sie z netflixa ;pp brawo !

  • ToxiK Odpowiedz

    Poczatek najlepszy haha

  • TataKlary Odpowiedz

    slaby jak dla mnie ;p

  • WiewiurRef Odpowiedz

    kozak jakosc!

  • Archibald Odpowiedz

    dla mnie swietne!

  • FetaMen Odpowiedz

    Zajekurwabisty film

  • HadHad Odpowiedz

    dla mnie swietne

  • ThorDmG Odpowiedz

    uwielbiam wasza strone! 🙂

  • Kadafi2013 Odpowiedz

    THE BEST!

  • SirGrzybek Odpowiedz

    o nie znalem tej strony kozak!

  • fgdgfdgfdg Odpowiedz

    bardzo latwy dostep! 🙂

  • Robertoss Odpowiedz

    niby szalu nie ma, ale obejrzec warto 🙂

  • Kaktus4234 Odpowiedz

    Jaki typ z tego typa ;p

  • wiewiorka1 Odpowiedz

    genialny!

  • Kadafi2013 Odpowiedz

    uwielbiam wasza strone! 🙂

  • ThorDmG Odpowiedz

    dla mnie sredniawka ;p

  • fsfsedfs Odpowiedz

    naprawde dobra produkcja!

  • RodisBM Odpowiedz

    dla mnie tam nawet zabawne ;DD

  • dsadwaasd Odpowiedz

    spoko ;d

  • Mirasek Odpowiedz

    widac ze aktorzy wiedzieli co robia!

  • FetaEE Odpowiedz

    SZTOS!

  • DOZORCA Odpowiedz

    Jak zrobiłeś, że Ci tego filmu jeszcze nie zdjęli? Dzięki za upload

Zostaw komentarz

Imię *
Dodaj swoje imię lub nick
Email *
Twój adres email nie zostanie upubliczniony
Strona www